.

Workshoppen bygger videre på den viden du fik under første del af forløbet ”Styr på kommunikationen”. På denne workshop får du et indblik i, hvordan man arbejder med målrettet kommunikationen i pressearbejdet.

Workshoppen kommer rundt om:

  • Medielandskabet – medietyper og platforme
  • Mediernes rolle og hvordan journalister/redaktioner fungerer
  • Optimering af kommunikationskanaler
  • Planlægning af din indsats - målrettet arbejde med et årshjul

Efter workshoppen er du klædt på til at formulere en pressemeddelelse og har fået indblik i medielandskabet. Du har fået en række værktøjer og guidelines til at udarbejdet en presseliste. Derudover har du også fået et overblik over, hvordan en kommunikationsplan kan se ud.

Målgruppe:

Workshoppen er for dig, der ønsker at blive klogere på, hvordan man konkret udarbejder en pressemeddelelse og hvordan du strategisk kommunikere i mødet med pressen.

Du møder

Mette Dahl Juelner, Rådgiver og ejer, BizBuddy ApS

Mette Dahl Juelner fra BizBuddy ApS har tidligere arbejdet som marketingchef hos TV2 og været mediaplanlægger hos OMD A/S. Derudover har hun salgserfaring fra mediebranchen, og hun har gennem en årrække vejledt små og mellemstore virksomhedsejere i forretningsudvikling. Nu driver hun sin egen virksomhed, BizBuddy, hvor hun rådgiver i PR, kommunikation, forretningsudvikling og service. Mette har blandt andet en Mastergrad i Oplevelsesledelse fra RUC. Hun er en rutineret underviser, facilitator og oplægsholder.

Hvad koster det?

Du skal ikke have penge op af lommen - workshoppen er gratis. Vi kan gøre det gratis, fordi vi bl.a. er finansieret af EUs Social Fond. De kræver til gengæld, at du udfylder/underskriver dokumentation for din deltagelse. No worries - det gør vi sammen, når vi ses.

Har du spørgsmål?

Du er meget velkommen til at ringe eller skriv til projektleder Axel Andreas Beck: 30108101 / ab@vhhr.dk