.

Se videoen og bliv klogere på, hvordan du brander og styrker din virksomheds synlighed på markedet.

Skarpere kommunikation med en grundfortælling

Mange iværksættere og virksomheder har en masse gode historier at fortælle kunderne, men er i tvivl om, hvordan de kommer ud over rampen og i det hele taget sikrer, at historierne er med til at understøtte og skærpe kommunikationen, så virksomhedens positionering står helt skarpt i kundernes bevidsthed. Alt det kan du bruge en god grundfortælling til.

En grundfortælling er din virksomheds DNA og kan hjælpe dig med at blive mere tydelig og skarp, når du fortæller om din virksomhed. Du kan bruge din grundfortælling til både markedsføring, pressearbejde og rekruttering.

Det består en grundfortælling af

En grundfortælling er ikke særlig lang - den består af 200-400 ord, der kommunikerer din virksomheds styrkepositioner. Grundfortællingen skal også beskrive hvor du kommer fra, hvor du er lige nu og hvor du gerne vil hen med din virksomhed.

Fold din grundfortælling ud

Lav et årshjul, der giver en plan for, hvordan proaktivt kan kommunikere med udgangspunkt i din grundfortælling. Dit udgangspunkt kan eks. være de vigtigste begivenheder eller sæsoner i løber af året.

Læs mere om grundfortælling her.

Læs mere om virksomhedens DNA her