.

Efter workshoppen har du kendskab til forskellige typer af crowdfunding og har dermed et grundlag for at vurdere om det er noget for dig. Desuden vil du have viden og en konkrete værktøjer til at lancere en succesfulde crowdfunding kampagne.

Workshoppen kommer rundt om:

  • Typer af Crowdfunding
  • Fordele og ulemper ved de forskellige typer
  • Hvornår giver crowdfunding mening for dig som iværksætter
  • Hvad kræver det at lancere en succesfuld crowdfunding kampagne
  • Specifikke redskaber der kan bruges
  • Workshop – Vi planlægger en kampagne for et produkt
  • Konklusioner + Q&A
  • Test og måling af markedsføringsindsats.

Målgruppe:

Workshoppen er for dig, der har et produkt/ydelse som har et consumer fokus og som har interesse i at undersøge muligheder for at bruge crowdfunding til at finansiere deres virksomhed

tilmeld

Du møder

Kaspar Ganer, Vækstkonsulent, Væksthus Hovedstadsregionen

Kaspar Ganer arbejder som konsulent i væksthuset. Hans fokus er teknologibaserede startups, og han har bl.a. stor erfaring med crowdfunding kampagner.

Hvad koster det?

Du skal ikke have penge op af lommen - workshoppen er gratis. Vi kan gøre det gratis, fordi vi bl.a. er finansieret af EUs Social Fond. De kræver til gengæld, at du udfylder/underskriver dokumentation for din deltagelse. No worries - det gør vi sammen, når vi ses.

Har du spørgsmål?

Du er meget velkommen til at ringe eller skriv til projektleder Axel Andreas Beck: 30108101 / ab@vhhr.dk