.

Vi gennemgår forskellige typer crowdfunding – og ser på hvilke projekter/virksomheder, der kan drage nytte af det og hvad det kræver at lave en succesfuld crowdfundingkampagne. Du får indblik i hvordan hhv. gode og mindre gode kampagner tilrettelægges, så du kan få et billede af, hvad der virker. Derudover bliver du klædt på med en række værktøjer, som du kan bruge i planlægningen af din egen crowdfundingkampagne.

Workshoppen kommer rundt om:

  • Forskellige typer crowdfunding

  • Fordele og ulemper ved de forskellige typer crowdfunding

  • Hvornår giver crowdfunding mening for dig som iværksætter

  • Hvad kræver det at lancere en succesfuld crowdfunding kampagne

  • Specifikke redskaber du kan bruge til at bygge en kampagne

  • Workshop – Vi planlægger en kampagne for et produkt

  • Konklusioner + Q&A

  • Test og måling af markedsføringsindsats

Efter workshoppen har du kendskab til forskellige typer af crowdfunding og har dermed et grundlag for at vurdere om det er noget for dig. Desuden vil du have viden og en konkrete værktøjer til at lancere en succesfulde crowdfunding kampagne.

Målgruppe:

Denne workshop er relevant for alle iværksættere, der har et produkt/ydelse som har et consumer fokus og som gerne vil undersøge muligheder for at bruge crowdfunding til at finansiere virksomheds/produktets udvikling.

tilmeld

Du møder

Kaspar Ganer, Vækstkonsulent, Væksthus Hovedstadsregionen

Kaspar Ganer arbejder som konsulent i væksthuset. Hans fokus er teknologibaserede startups, og han har bl.a. stor erfaring med crowdfunding kampagner.

Hvad koster det?

Du skal ikke have penge op af lommen - workshoppen er gratis. Vi kan gøre det gratis, fordi vi bl.a. er finansieret af EUs Social Fond. De kræver til gengæld, at du udfylder/underskriver dokumentation for din deltagelse. No worries - det gør vi sammen, når vi ses.

Har du spørgsmål?

Du er meget velkommen til at ringe eller skriv til projektleder Axel Andreas Beck: 30108101 / ab@vhhr.dk