.
16:30 - 19:30
Bibliotekscaféen, Hvidovrevej 280, 2650 Hvidovre

På to workshops får du de mest grundlæggende redskaber i den digitale markedsføring og bliver præsenteret for en strategisk og taktisk ramme for dit videre arbejde - så du får styr på både strategi og handling.

Workshoppen kommer rundt om:

  • Hvordan du strategisk kan bruge kunderejsen som værktøj (Online/offline kontaktpunkter)
  • Gennemgang af tre slags digital trafik
  • Hvordan du håndterer dit kundekendskab og kundefeedback
  • De mest basale værktøjer inden for digital markedsføring

Efter workshopforløbet kan du sætte din virksomhed op i GoogleMyBusiness og tjekke din hjemmesides performance i Googles søgeresultater. Du kan også opsætte virksomhedskonti hos GoogleAnalytics, Facebook for Business og du bliver introduceret til et par nyttige tommelfingerregler og tips for god markedsføring på sociale medier.

Målgruppe:

Workshopforløbet er primært for dig, der enten er helt uerfarne indenfor digital markedsføring eller har været i gang relativt kort tid.

Du møder

Charlotte Ditløv Jensen, service design konsulent, Fremadsammen

Charlotte Ditløv Jensen er uddannet cand. mag., og arbejder til dagligt som service design konsulent hos Fremmadsammen og er derudover internationalt certificeret facilitator.

Du møder

Jonas Rosbech, medstifter af digital bureauet Nordic Digital og Head of Marketing.

Jonas Rosbech, medstifter af digital bureauet Nordic Digital og Head of Marketing. Han har arbejdet med virksomheder såsom Samsøe & Samsøe, Envii, Boatflex, Vivino og +200 lokale danske virksomheder.

Hvad koster det?

Du skal ikke have penge op af lommen - workshoppen er gratis. Vi kan gøre det gratis, fordi vi bl.a. er finansieret af EUs Social Fond. De kræver til gengæld, at du udfylder/underskriver dokumentation for din deltagelse. No worries - det gør vi sammen, når vi ses.

Spørgsmål?

Du er meget velkommen til at ringe eller skriv til projektleder Axel Andreas Beck: 30108101 / ab@vhhr.dk

16:30 - 19:30
Bibliotekscaféen, Hvidovrevej 280, 2650 Hvidovre

På to workshops får du de mest grundlæggende redskaber i den digitale markedsføring og bliver præsenteret for en strategisk og taktisk ramme for dit videre arbejde - så du får styr på både strategi og handling.

Workshoppen kommer rundt om:

  • Hvordan du strategisk kan bruge kunderejsen som værktøj (Online/offline kontaktpunkter)
  • Gennemgang af tre slags digital trafik
  • Hvordan du håndterer dit kundekendskab og kundefeedback
  • De mest basale værktøjer inden for digital markedsføring

Efter workshopforløbet kan du sætte din virksomhed op i GoogleMyBusiness og tjekke din hjemmesides performance i Googles søgeresultater. Du kan også opsætte virksomhedskonti hos GoogleAnalytics, Facebook for Business og du bliver introduceret til et par nyttige tommelfingerregler og tips for god markedsføring på sociale medier.

Målgruppe:

Workshopforløbet er primært for dig, der enten er helt uerfarne indenfor digital markedsføring eller har været i gang relativt kort tid.

Du møder

Charlotte Ditløv Jensen, service design konsulent, Fremadsammen

Charlotte Ditløv Jensen er uddannet cand. mag., og arbejder til dagligt som service design konsulent hos Fremmadsammen og er derudover internationalt certificeret facilitator.

Du møder

Jonas Rosbech, medstifter af digital bureauet Nordic Digital og Head of Marketing.

Jonas Rosbech, medstifter af digital bureauet Nordic Digital og Head of Marketing. Han har arbejdet med virksomheder såsom Samsøe & Samsøe, Envii, Boatflex, Vivino og +200 lokale danske virksomheder.

Hvad koster det?

Du skal ikke have penge op af lommen - workshoppen er gratis. Vi kan gøre det gratis, fordi vi bl.a. er finansieret af EUs Social Fond. De kræver til gengæld, at du udfylder/underskriver dokumentation for din deltagelse. No worries - det gør vi sammen, når vi ses.

Spørgsmål?

Du er meget velkommen til at ringe eller skriv til projektleder Axel Andreas Beck: 30108101 / ab@vhhr.dk