.

Efter workshoppen har du et overblik over, hvad god kommunikation indebærer. Du har fået et klarere billede af din målgruppe og ved hvem dine modtagere er ved hjælp af arketypebeskrivelser. Derudover er du blevet præsenteret for hvad en grundfortælling er og hvordan denne kan anvendes konkret i kommunikationsarbejdet.

Workshoppen kommer rundt om:

  • Kommunikationens opgave: Hvordan er kommunikationsprocessen, hvilke succeskriterier kan opstilles og hvad er en kommunikationsstrategi og -plan?
  • Hvem kommunikerer vi til: Målgruppedefinition, arketypebeskrivelse, interessentanalyser.
  • Præsentation af grundfortællingen: Hvad er en grundfortælling og hvordan bruger du din virksomhedsgrundfortælling i kommunikationsarbejdet?

Målgruppe:

Workshoppen er for dig, der ønsker at blive klogere på, hvordan man konkret kan arbejde med synlig kommunikation på et strategisk og taktisk niveau

tilmeld

Du møder

Mette Dahl Juelner, Rådgiver og ejer, BizBuddy ApS

Mette Dahl Juelner fra BizBuddy ApS har tidligere arbejdet som marketingchef hos TV2 og været mediaplanlægger hos OMD A/S. Derudover har hun salgserfaring fra mediebranchen, og hun har gennem en årrække vejledt små og mellemstore virksomhedsejere i forretningsudvikling. Nu driver hun sin egen virksomhed, BizBuddy, hvor hun rådgiver i PR, kommunikation, forretningsudvikling og service. Mette har blandt andet en Mastergrad i Oplevelsesledelse fra RUC. Hun er en rutineret underviser, facilitator og oplægsholder.

Hvad koster det?

Du skal ikke have penge op af lommen - workshoppen er gratis. Vi kan gøre det gratis, fordi vi bl.a. er finansieret af EUs Social Fond. De kræver til gengæld, at du udfylder/underskriver dokumentation for din deltagelse. No worries - det gør vi sammen, når vi ses.

Har du spørgsmål?

Du er meget velkommen til at ringe eller skriv til projektleder Axel Andreas Beck: 30108101 / ab@vhhr.dk