.

Denne workshop handler om Facebook, som er en af de absolut mest effektive, innovative og avancerede marketingskanaler til dato. Med 2,37 milliarder daglige brugere og den mest præcise annonceringsteknologi på markedet har Facebook potentialet til at blive din bedste salgskanal, hvis du ved, hvordan du bruger den rigtigt. Workshoppen omhandler alt relateret til Facebook Ads og Facebook Business Manager, inklusiv info om Facebook Pixel, retartegeting, push annoncering, målgrupper, kampagner, målsætninger og annoncetyper.

Workshoppen kommer rundt om:

  • Introduktion til Facebook Ads
  • Facebook Pixel
  • Retargeting
  • Push annoncering
  • Målgrupper
  • Kampagner, annoncesæt og annoncer
  • Målsætning og optimering
  • Annoncetyper

Efter workshoppen kan deltagerne selvstændigt arbejde med Facebook Business Manager og sætte deres egne Facebook annoncering op.

Målgruppe:

Denne workshop er relevant for virksomheder som er interesseret i digital marketing og gerne vil øge deres salg via Facebook annoncering. Virksomheden skal have en hjemmeside, og det er en stor fordel hvis man har en webshop eller en app. Generelt set kan alle benytte sig af Facebook annoncering. Både B2B og B2C er acceptabelt.

tilmeld

Du møder

Alexander Morabbi Wulsch

Alexander Morabbi Wulsch er stifter af SOLOSOCKS og Nordic Social. Han specialiserer sig i finansiering af startups, e-commerce, digital marketing og crowdfunding. Han har hjulpet flere danske virksomheder med Kickstarter kampagner og har været med til at rejse mange millioner på platformen.

Hvad koster det?

Du skal ikke have penge op af lommen - workshoppen er gratis. Vi kan gøre det gratis, fordi vi bl.a. er finansieret af EUs Social Fond. De kræver til gengæld, at du udfylder/underskriver dokumentation for din deltagelse. No worries - det gør vi sammen, når vi ses.

Har du spørgsmål?

Du er meget velkommen til at ringe eller skrive til projektleder Emil Ødegaard: 31 68 41 01 / eoe@ehhs.dk.