.
16:30 - 19:30
Albertslund Rådhus, Nordmarks Alle 1, 2620 Albertslund

Efter workshoppen kan du kommunikere hvordan du tilfører kunderne værdi på en kort, præcis, forståelig og for kunderne relevant måde

Kommunikér din virksomhed i én sætning så folk husker dig og vil høre mere.

Iværksætterne lærer at indkapsle deres værditilførsel og kerneforretning i én sætning, der vækker både følelser og nysgerrighed.

På workshoppen udvikler, tester og indøver deltagerne den sætning, der bygger den første bro til nye kunder, partnere og investorer.

Workshoppen kommer rundt om:

  • Introduktion af Green Tech Challenge
  • Tips til, hvordan man arbejder med at skærpe kommunikationen af værditilbuddet.
  • Hands-on arbejde med at udvikle din virksomheds kommunikation

Målgruppe:

Denne workshop er for dig, der driver en virksomhed med en grøn forretningsmodel og gerne vil blive bedre til at kommunikere din grønne virksomhed.

tilmeld

Du møder

Frederik Van Deurs

Antropolog, Grundlægger af TAPF Studio, Lead fundraiser hos IBIS. Står bag digitalt community med 40.000 medlemmer. Ekspert i deleøkonomi, grøn omstilling og urban gardening

Hvad koster det?

Du skal ikke have penge op af lommen - workshoppen er gratis. Vi kan gøre det gratis, fordi vi bl.a. er finansieret af EUs Social Fond. De kræver til gengæld, at du udfylder/underskriver dokumentation for din deltagelse. No worries - det gør vi sammen, når vi ses.

Har du spørgsmål?

Du er meget velkommen til at ringe eller skriv til projektleder Axel Andreas Beck: 30108101 / ab@vhhr.dk

16:30 - 19:30
Albertslund Rådhus, Nordmarks Alle 1, 2620 Albertslund

Efter workshoppen kan du kortlægge relevante strategiske partnere. Derudover får du også viden om, hvordan du kontakter og indgår i dialog med strategiske partnere. Samtidig lærer du også at indsamle Letters of Interest fra relevante strategiske partnere.

Du kan allerede kommunikere din virksomhed i én sætning. Nu skal du lære at effektivt at booke et møde med en VIP og afdække dennes behov.

Iværksætterne lærer at indkapsle deres værditilførsel og kerneforretning på en måde, der både skaber professionel interesse og viser vejen mod et samarbejde.

På workshoppen udvikler, tester og indøver deltagerne, deres valueproposition til potentielle partnere og ringer dem op for at aftale fysiske møder.

Workshoppen kommer rundt om:

  • Introduktion af arbejde med strategiske samarbejder
  • Introduktion af hver deltagers drømmepartnere
  • Hands-on arbejde med mapping og lead generation
  • Hands-on arbejde med script til telefonopkald
  • Hands-on arbejde med canvas calling

Målgruppe:

Denne workshop er målrettet iværksættere i hovedstadsregionen, der driver en virksomhed med en grøn forretningsmodel.

tilmeld

Du møder

Martin A. Petersen

Ba.Scient.Pol fra KU. +7 års erfaring i projektkoordinering og forretningsudvikling. Koordinerede Malaysias 3 første Halal Tech acceleratorprogrammer. Underviser på CBS i Urban Challenge programmet.

Du møder

Frederik Van Deurs

Antropolog, Grundlægger af TAPF Studio, Lead fundraiser hos IBIS. Står bag digitalt community med 40.000 medlemmer. Ekspert i deleøkonomi, grøn omstilling og urban gardening

Du møder

Joachim H. Almdal

Cand. merc. IMM. Tidl. Head of Business Development for HTVB Malaysia. Rådgivet +50 virksomheder i online marketing. salg, og forretningsudvikling. Speciale i SMV-vækst og innovation.

Hvad koster det?

Du skal ikke have penge op af lommen - workshoppen er gratis. Vi kan gøre det gratis, fordi vi bl.a. er finansieret af EUs Social Fond. De kræver til gengæld, at du udfylder/underskriver dokumentation for din deltagelse. No worries - det gør vi sammen, når vi ses.

Har du spørgsmål?

Du er meget velkommen til at ringe eller skriv til projektleder Axel Andreas Beck: 30108101 / ab@vhhr.dk

16:30 - 19:30
DOLLs besøgscenter, Naverland 2, 6. sal, 2600 Glostrup

Sæt møder med dine drømmekunder!

Du kan allerede kommunikere din virksomhed i én sætning. Nu skal du lære at effektivt at booke et møde med en potentiel kunde samt afdække dennes behov.

Iværksætterne lærer at indkapsle deres værditilførsel og kerneforretning på en måde, der både skaber professionel interesse og viser vejen mod et samarbejde.

På workshoppen udvikler, tester og indøver deltagerne deres Value Proposition til potentielle kunder og ringer dem op for at aftale fysiske kundemøder.

Workshoppen kommer rundt om:

  • Introduktion af arbejde med strategiske samarbejder
  • Introduktion af hver deltagers drømmepartnere
  • Hands-on arbejde med mapping og lead generation
  • Hands-on arbejde med script til telefonopkald
  • Hands-on arbejde med canvas calling

Målgruppe:

Denne workshop er målrettet iværksættere i hovedstadsregionen, der driver en virksomhed med en grøn forretningsmodel.

tilmeld

Du møder

Martin A. Petersen

Ba.Scient.Pol fra KU. +7 års erfaring i projektkoordinering og forretningsudvikling. Koordinerede Malaysias 3 første Halal Tech acceleratorprogrammer. Underviser på CBS i Urban Challenge programmet.

Du møder

Frederik Van Deurs

Antropolog, Grundlægger af TAPF Studio, Lead fundraiser hos IBIS. Står bag digitalt community med 40.000 medlemmer. Ekspert i deleøkonomi, grøn omstilling og urban gardening

Du møder

Joachim H. Almdal

Cand. merc. IMM. Tidl. Head of Business Development for HTVB Malaysia. Rådgivet +50 virksomheder i online marketing. salg, og forretningsudvikling. Speciale i SMV-vækst og innovation.

Hvad koster det?

Du skal ikke have penge op af lommen - workshoppen er gratis. Vi kan gøre det gratis, fordi vi bl.a. er finansieret af EUs Social Fond. De kræver til gengæld, at du udfylder/underskriver dokumentation for din deltagelse. No worries - det gør vi sammen, når vi ses.

Har du spørgsmål?

Du er meget velkommen til at ringe eller skriv til projektleder Axel Andreas Beck: 30108101 / ab@vhhr.dk

16:30 - 19:30
DOLLs besøgscenter, Naverland 2, 6. sal, 2600 Glostrup

Efter workshoppen kan du præsentere din virksomhed på en måde, der er attraktiv og relevant for investorer.

Lær, hvordan du rejser kapital til din virksomhed:

Hvilken type kapital er den rigtige for mig?

Hvad kigger en investor efter?

Hvordan får jeg et møde med en investor? Alle disse spørgsmål besvares og mere til.

På workshoppen gennemgås de forskellige måder at rejse kapital på og virksomhederne udarbejder en plan for at rejse kapital.

Workshoppen kommer rundt om:

  • Introduktion af Green Tech Challenges arbejde med investorer
  • Introduktion af hver deltagers drømmeinvestor
  • Hands-on arbejde med mapping af investorer
  • Hands-on arbejde med data til pitch deck
  • Hands-on arbejde med kommunikation i pitch deck
  • Afsluttende præsentation af roadmaps for investments

Målgruppe:

Denne workshop er målrettet iværksættere, der driver en virksomhed med et grønt fokus.

tilmeld

Du møder

Martin A. Petersen

Ba.Scient.Pol fra KU. +7 års erfaring i projektkoordinering og forretningsudvikling. Koordinerede Malaysias 3 første Halal Tech acceleratorprogrammer. Underviser på CBS i Urban Challenge programmet.

Du møder

Frederik Van Deurs

Antropolog, Grundlægger af TAPF Studio, Lead fundraiser hos IBIS. Står bag digitalt community med 40.000 medlemmer. Ekspert i deleøkonomi, grøn omstilling og urban gardening

Du møder

Joachim H. Almdal

Cand. merc. IMM. Tidl. Head of Business Development for HTVB Malaysia. Rådgivet +50 virksomheder i online marketing. salg, og forretningsudvikling. Speciale i SMV-vækst og innovation.

Hvad koster det?

Du skal ikke have penge op af lommen - workshoppen er gratis. Vi kan gøre det gratis, fordi vi bl.a. er finansieret af EUs Social Fond. De kræver til gengæld, at du udfylder/underskriver dokumentation for din deltagelse. No worries - det gør vi sammen, når vi ses.

Har du spørgsmål?

Du er meget velkommen til at ringe eller skriv til projektleder Axel Andreas Beck: 30108101 / ab@vhhr.dk

Vi tror på, at personen bag er lige så vigtig som den gode forretningside. Derfor tilbyder vi dig at få sparring på din personprofil med udgangspunkt i dine ambitioner for din virksomhed.

Værktøjet vi bruger hedder Insights Discovery – en personprofil, der beskriver din unikke profil i forhold til at udvikle din egen virksomhed. Profilen peger på de områder, hvor du er stærk og de områder, hvor du skal være særlig opmærksom. Du får et billede af, hvordan du interagerer med fx samarbejdspartnere, kunder og leverandører og uddybende information om din kommunikationsstil og hvordan du fungerer i et partnerskab eller team. Din profil vil indeholde udviklingsforslag, som hurtigt kan omsættes i praksis.

Tilbuddet om en personprofil er et eksklusivt tilbud til deltager i workshoppakkerne.

Insights Discovery kan hjælpe dig med at:

  • Få overblik over dine stærke og svage sider ift. at starte virksomhed
  • Forstå dig selv og dine reaktioner
  • Udvikle dine samarbejdsevner ift. kunder, leverandører og samarbejdspartnere
  • Forbedre dine kommunikative kompetencer
  • Skabe stærke professionelle relationer.

Du udfylder profilen online, hvorefter du mødes med en af de dygtige konsulenter vi samarbejder med til en tilbagemelding på profilen. Tilbagemeldingen tager udgangspunkt i din profil og din forretningside og tager cirka halvanden time. Hvis du tilmelder dig personprofiltesten, er det obligatorisk at deltage ved den efterfølgende tilbagemelding.

Sådan fungerer Insights Discovery

Insights Discovery anvender en enkel og tilgængelig firefarve-model til at forstå dine individuelle præferencer. Præferencerne måles på baggrund af svar indtastet i en kort online-evaluator. Et af produkterne af evaluatoren er en 20-siders personprofil. Teorien bag Insights Discoverys personprofilanalyse bygger på den schweiziske psykolog Carl Gustav Jungs forskning.

Sådan gør du

  • Når du har afsluttet de forskellige workshops får du tilbuddet om en personprofil via mail
  • Du tilmelder dig tilbagemelding på profilen via vores online bookingsystem
  • Du får onlineskema til selve testen tilsendt senest 48 timer efter booking af tilbagemelding
  • Tilbagemeldingen varer cirka halvanden time og foregår i HIP Iværksætterhusets lokaler hos Væksthus Hovedstadsregionen, Fruebjergvej 3, 2100 Østerbro