.

Denne workshop går i dybden med, hvordan du strategisk kan bruge Instagram til at fortælle om din virksomhed gennem billeder. Vi gennemgår ikke, hvordan man sætter en profil og andre basale tips til Instagram, så det er en forudsætning at du allerede er aktiv bruger af Instagram og er bekendt med de basale funktioner. Vi går i dybden med brugen af Instagram ud fra et iværksætterperspektiv og du får et indgående kendskab til mediets muligheder og begrænsninger. Du får konkret inspiration til, hvordan du kan skabe engagerende og levende virksomhedshistorier med en høj billedkvalitet, der aktivt engagerer slutbrugerne. Vi bruger 2 af virksomhederne, der deltager på workshop, som case-eksempler.

Workshoppen kommer rundt om:

  • Instagram optimering af vigtigste funktioner (bio-profil, hashtags, direct Message m.fl) til hvordan du kan bruge det aktivt til at profilere din virksomhed.
  • Strategiske overvejelser i forhold til din virksomheds tilstedeværelse på Instagram
  • Hvordan udfolder man sit brand ved brugen af Stories & Highlights
  • Content strategi både for feedet og Stories
  • Målgruppeovervejelse
  • KPI (measures) hvordan måler du resultaterne?
  • Brugernes adfærd på Instagram
  • Key take-aways


Efter workshoppen kan du arbejde strategisk med Instagram og har får konkrete tips til, hvordan du i praksis kan udfolde dine brandhistorier på platformen.

Målgruppe:

Workshoppen er for dig, der allerede er godt i gang på Instagram og har brug for en strategisk retning til at udfolde dit virksomheds historie, services eller produkter gennem brugen af billeder.

tilmeld

Du møder

Mette Willert

Mette Willert er selvstændig Content Strategist & Visual Storyteller. Hun rådgiver brands om brugen af Instagram, producerer content for brands, såvel som hun afholder foto-workshops. Hun har mere end 5 års erfaring som Content Manager fra DSB Social Media afdeling, hvor hun arbejdede frem til januar 2018. Ved siden af driver hun den populære Instagram-konto Littlemycph, der med sine stilrene billeder har fokus på arkitektur og byliv. Hun har mere end 42.000 følgere. Undervisningsreferenceliste: fra DJMX, KForum, Dansk Markedsføring, Journalistforum m.fl.

Hvad koster det?

Du skal ikke have penge op af lommen - workshoppen er gratis. Vi kan gøre det gratis, fordi vi bl.a. er finansieret af EUs Social Fond. De kræver til gengæld, at du udfylder/underskriver dokumentation for din deltagelse. No worries - det gør vi sammen, når vi ses.

Har du spørgsmål?

Du er meget velkommen til at ringe eller skrive til projektleder Emil Ødegaard: 31 68 41 01 / eoe@ehhs.dk