.
16:30 - 19:30
Loungen, Københavns Erhvervshus, Nyropsgade 1, 1602 København V
Tilmelding påkrævet. Mød gerne op 15 min. før start.

På denne workshop får du en introduktion til hvad et netværk er og hvorfor det er en god idé at netværke. Derudover får du mulighed for at øve dig i at netværke, så du kan blive en bedre netværker.

Workshoppen kommer rundt om:

  • Elevatortale og salgspitch
  • Væksthjulet
  • Netværk som en proces
  • Small talk (lytte- og spørgeteknik)
  • LinkedIN conection og/eller Facebook-grupper

Efter workshoppen er du blevet klogere på dit eget netværk i forhold til opbygning af din virksomhedsdrøm. Du får nogle konkrete værktøjer til, hvordan du selv bidrager positivt i netværk, udvider dit nuværende og får udbytte af dit arbejde med målrettet relationsopbygning. Du bliver rustet til fremadrettede at kunne pleje og udvide et stærkt netværk.

Målgruppe:

Der stilles ikke som sådan nogle krav til, hvor langt den enkelte iværksætter er kommet, men en allerede eksisterende virksomhed eller en nogenlunde udviklede forretningside vil give det bedste udgangspunkt. I hvert fald er det vigtigt, at iværksætteren har gjort sig nogle refleksioner over egen situation. Det er vigtigt at understrege, at deltagerne, i noget højere grad end ved de øvrige workshops, kommer til aktivt at drive workshoppen. Med andre ord vil det ikke være oplægsholder, som styrer dagsordenen hele vejen igennem – størstedelen af workshoppen kører på iværksætterens initiativ. Så workshoppen er for iværksætteren, der har lyst til aktivt selv at skabe relationer og udvide sit netværk.

Du møder

Mette Dahl Juelner, Rådgiver og ejer, BizBuddy ApS

Mette Dahl Juelner fra BizBuddy ApS har tidligere arbejdet som marketingchef hos TV2 og været mediaplanlægger hos OMD A/S. Derudover har hun salgserfaring fra mediebranchen, og hun har gennem en årrække vejledt små og mellemstore virksomhedsejere i forretningsudvikling. Nu driver hun sin egen virksomhed, BizBuddy, hvor hun rådgiver i PR, kommunikation, forretningsudvikling og service. Mette har blandt andet en Mastergrad i Oplevelsesledelse fra RUC. Hun er en rutineret underviser, facilitator og oplægsholder.

Hvad koster det?

Du skal ikke have penge op af lommen - workshoppen er gratis. Vi kan gøre det gratis, fordi vi bl.a. er finansieret af EUs Social Fond. De kræver til gengæld, at du udfylder/underskriver dokumentation for din deltagelse. No worries - det gør vi sammen, når vi ses.

Har du spørgsmål?

Du er meget velkommen til at ringe eller skrive til projektleder Emil Ødegaard: 31 68 41 01 / eoe@ehhs.dk

16:30 - 19:30
Loungen, Københavns Erhvervshus, Nyropsgade 1, 1602 København V
Tilmelding påkrævet. Mød gerne op 15 min. før start.

På denne workshop vil der blive samlet op på det, der blev gennemgået på del 1. Workshoppen vil være en blanding af oplæg og øvelser. Det er derfor vigtig, at deltagerne møder forberedte op.

Workshoppen kommer rundt om:

  • Recap af første del (obs. du skal deltage på del 1)
  • Generelle refleksioner og opsamling på kaffemøder
  • Etablering af nye kaffemøder
  • Deltagernes forberedte elevatortaler
  • Refleksioner, næste skridt og evaluering
  • Den varme stol

Efter workshoppen er du blevet klogere på dit eget netværk i forhold til opbygning af din virksomhedsdrøm. Du får nogle konkrete værktøjer til, hvordan du selv bidrager positivt i netværk, udvider dit nuværende og får udbytte af dit arbejde med målrettet relationsopbygning. Du bliver rustet til fremadrettede at kunne pleje og udvide et stærkt netværk.


Målgruppe:

Der stilles ikke som sådan nogle krav til, hvor langt den enkelte iværksætter er kommet, men en allerede eksisterende virksomhed eller en nogenlunde udviklede forretningside vil give det bedste udgangspunkt. I hvert fald er det vigtigt, at iværksætteren har gjort sig nogle refleksioner over egen situation. Det er vigtigt at understrege, at deltagerne, i noget højere grad end ved de øvrige workshops, kommer til aktivt at drive workshoppen. Med andre ord vil det ikke være oplægsholder, som styrer dagsordenen hele vejen igennem – størstedelen af workshoppen kører på iværksætterens initiativ. Så workshoppen er for iværksætteren, der har lyst til aktivt selv at skabe relationer og udvide sit netværk.

Du møder

Mette Dahl Juelner, Rådgiver og ejer, BizBuddy ApS

Mette Dahl Juelner fra BizBuddy ApS har tidligere arbejdet som marketingchef hos TV2 og været mediaplanlægger hos OMD A/S. Derudover har hun salgserfaring fra mediebranchen, og hun har gennem en årrække vejledt små og mellemstore virksomhedsejere i forretningsudvikling. Nu driver hun sin egen virksomhed, BizBuddy, hvor hun rådgiver i PR, kommunikation, forretningsudvikling og service. Mette har blandt andet en Mastergrad i Oplevelsesledelse fra RUC. Hun er en rutineret underviser, facilitator og oplægsholder.

Hvad koster det?

Du skal ikke have penge op af lommen - workshoppen er gratis. Vi kan gøre det gratis, fordi vi bl.a. er finansieret af EUs Social Fond. De kræver til gengæld, at du udfylder/underskriver dokumentation for din deltagelse. No worries - det gør vi sammen, når vi ses.

Har du spørgsmål?

Du er meget velkommen til at ringe eller skrive til projektleder Emil Ødegaard: 31 68 41 01 / eoe@ehhs.dk

Personen bag en ide er lige så vigtig, som den gode forretningsidé i sig selv. Derfor er det for dig som iværksætter vigtigt også at udvikle dig personligt, så dine personlige kompetencer kan følge med de faglige og give dig bedre muligheder for at få succes som iværksætter. Derfor tilbyder HIP Iværksætterhuset dig sparring på din personprofil med udgangspunkt i dig og dine ambitioner for din virksomhed.

Værktøjet vi bruger, er e-stimates e-interpersonal personprofil, der beskriver en profil af din personlighed, som vi forholder til udviklingen din virksomhed. Formålet med personprofilen og den efterfølgende sparring er at italesætte og erkende styrker, svagheder og forbedringspotentiale i forhold til realisering af forretningsidéen. Derved får du et billede af, hvordan du bedst kan sætte dine personlige kompetencer i spil i forhold til forretningsidéen, egen rolle og den øvrige organisation. Din profil vil indeholde udviklingsforslag, som hurtigt kan omsættes i praksis.

Tilbuddet om en personprofil er et eksklusivt tilbud til deltagere i workshoppakkerne.

E-stimates e-interpersonal personprofil kan hjælpe dig med at:

  • Få overblik over dine stærke og svage sider ift. at starte virksomhed
  • Forstå dig selv og dine reaktioner
  • Udvikle dine samarbejdsevner ift. kunder, leverandører og samarbejdspartnere
  • Forbedre dine kommunikative kompetencer
  • Skabe stærke professionelle relationer.

Du udfylder profilen online, hvorefter du mødes med en erfaren konsulent, der giver dig en tilbagemelding på din profil. Tilbagemeldingen tager udgangspunkt i din profil og din forretningsidé med fokus på, hvordan du kan konvertere sparringen til konkrete handlemuligheder. Samtalen tager cirka halvanden time. Hvis du tilmelder dig personprofiltesten, er det obligatorisk at deltage ved den efterfølgende tilbagemelding.

Sådan fungerer e-stimates e-interpersonal personprofil

Personprofilen er udviklet med afsæt i den skandinaviske virksomhedskultur og matcher derfor danske iværksættere særligt godt. Den består af en 20-siders rapport, og anvender en enkel firefarve-model til at forstå dine individuelle karaktertræk. Profilen er særdeles nuanceret, men er samtidig konkret og letforståelig, hvilket gør den velegnet til at identificere styrker og potentielle udviklingsområder.

Sådan gør du

  • Når du har afsluttet alle workshops i et forløb, får du tilbudt en personprofil via mail
  • Du tilmelder dig via vores online bookingsystem
  • Du får et onlineskema til selve testen tilsendt sammen med en bekræftelse af din booking af en tilbagemelding på personprofiltesten
  • Tilbagemeldingen varer cirka halvanden time og foregår i HIP Iværksætterhusets lokaler hos Erhvervshus Hovedstaden, Fruebjergvej 3, 2100 Østerbro