.
Efter workshoppen har du en grundviden om hvordan du begår dig på facebook, hvilke gratis tiltag der findes og hvordan du når ud til dine potentielle kunder. Derudover er du klædt på til at udarbejde en markedsføringsplan og indblik i hvordan du skaffer nye følgere.

Workshoppen kommer rundt om:

  • Hvad er forskellen på sider/grupper/profiler
  • Gennemgang af oprettelse af en side
  • Opsætning af profilbillede og coverbillede
  • Hvad kan du gøre af gratis tiltag
  • Hvordan du skaffer nye følgere og når ud til flere potentielle kunder
  • Hvordan laver man en markedsføringsplan
  • Hvordan finder man materiale til markedsføringsplanen
  • Do’s & don’ts

Workshoppen er en blanding af oplæg og praktiske øvelser, hvor der lægges vægt på, at du kan gå direkte hjem og bruge det på dine facebooksider.

Der tages ikke udgangspunkt i 'Facebook Business Manager'.

Målgruppe:

Iværksættere og virksomhedsejere, der ønsker at vide om Facebook kan bruge i deres virksomhed. For at opnå størst udbytte af denne workshop skal man have en privat Facebook profil og være på begynderniveau i at oprette facebooksider.

tilmeld

Du møder

Gitte Grahndin

Gitte Grahndin er iværksætterrådgiver og har igennem de seneste 9 år arbejdet med iværksætteri og har selv været iværksætter.

Hun deler gavmildt ud af sin erfaring og underviser på en måde så budskabet er til at gå til med det samme. Alt dette gøres med positivitet og enormt drive.

Hvad koster det?

Du skal ikke have penge op af lommen - workshoppen er gratis. Vi kan gøre det gratis, fordi vi bl.a. er finansieret af EUs Social Fond. De kræver til gengæld, at du udfylder/underskriver dokumentation for din deltagelse. No worries - det gør vi sammen, når vi ses.

Har du spørgsmål?

Du er meget velkommen til at ringe eller skriv til projektleder Axel Andreas Beck: 30108101 / ab@vhhr.dk