.

På denne workshop får du overblik over, hvordan markedspladsen fungerer. Du får en række værktøjer til at bestemme din målgruppe og hvad de efterspørger. Derudover får du viden om, hvilke medier du kan bruge og hvordan du kan teste og måle din markedsføringsindsats.

Workshoppen kommer rundt om:

  • Markedspladsen: Vilkår og muligheder for iværksættere
  • Segmentering af målgrupper: Hvem er de og hvad efterspørger de?
  • Positionering: hvor placeres din virksomhed på markedet?
  • Differentiering og værditilbud: Hvilken forskel gør du for kunden?
  • Kanalstrategi, valg af medier og opbygning af kunderelationer
  • Inspiration: Grafisk identitet, valg af budskab, brug af promotion-værktøjer og andre virkemidler
  • Test og måling af markedsføringsindsats

Efter workshoppen kan du lægge en strategi og plan for, hvordan du skal markedsføre lige netop din virksomhed. Strategien og planen guider dig til, hvordan du skal segmentere markedet, hvilke målgrupper du skal fokusere på, din markedsposition og kanalstrategi. Derudover får du inspiration til og overblik over, hvilke værktøjer, der kan hjælpe dig med at føre planerne ud i praksis.

Målgruppe:

Potentielle og nystartede iværksættere, som vil udvikle og målrette virksomhedens markedsføringsaktiviteter

tilmeld

Du møder

René Larsen, erhvervsrådgiver, Københavns Erhvervsservice

René Larsen (Kopi)

Rene er uddannet grafisk designer og har en lang karriere på reklame- og designbureau bag sig. De sidste år har han arbejdet med 1:1-sparring og coaching af iværksættere med fokus på forretningsmodeller, markedsføring og kommunikation.

Hvad koster det?

Du skal ikke have penge op af lommen - workshoppen er gratis. Vi kan gøre det gratis, fordi vi bl.a. er finansieret af EUs Social Fond. De kræver til gengæld, at du udfylder/underskriver dokumentation for din deltagelse. No worries - det gør vi sammen, når vi ses.

Har du spørgsmål?

Du er meget velkommen til at ringe eller skrive til projektleder Emil Ødegaard: 31 68 41 01 / eoe@ehhs.dk