.

Når du starter virksomhed, er det vigtigt, at du udstråler professionalisme og opbygger en visuel identitet, der både matcher din virksomheds DNA og som dine kunder kan identificere sig med.
På denne workshop får du indsigt i, hvorfor den visuelle identitet gør en afgørende forskel for, hvordan kunderne opfatter din virksomhed. Du får et overblik over, hvad du skal være bevidst om, før du udvikler den visuelle identitet, og hvordan du udvikler den i praksis.

Workshoppen kommer rundt om:

  • Hvordan den visuelle identitet hænger sammen med dit brand
  • Hvordan du finde de unikke fordele, du tilbyder dine kunder (Pay off/Unique Selling Proposition)
  • Hvordan du udvikler og bruger virksomhedens visuelle identitet som en ledestjerne i din markedsføring.
  • Tips og værktøjer til de bedste billeder, grafiske elementer, visitkort, brochurer, annoncer og andre materialer til din markedsføring

Efter workshoppen forstår du, hvorfor den visuelle identitet er første skridt til et sammenhængende brand. Du har fået en introduktion til, hvordan du kan bruge den visuelle identitet aktivt i din markedsføring, så du sikrer, at dine kunder får et godt førstehåndsindtryk. Du har også fået gode råd til udarbejdelse af logo, pay off / unique selling proposition og navnetræk samt en praktisk guide til, hvordan du kan bruge billeder og grafikker, så du får en levende og spændende visuel identitet, som dine kunder kan identificere sig med.

Målgruppe

Workshoppen er for dig, der ønsker at blive klogere på, hvordan du opbygger en visuel identitet og efterfølgende bruger den aktivt i din markedsføring.

tilmeld

Du møder

Charlotte Knudtzen, ejer af Brandloop

Charlotte Knudtzen har i mere end 15 år rådgivet virksomheder om brand identitet, kampagner, strategi og markedsføring. Hun har arbejdet på flere reklamebureauer som konsulent, hvor hun har udviklet koncepter og kampagner for virksomheder som Coloplast, Carlsberg, Statoil, Annie Sloan og Syddansk Universitet. De sidste fem år har hun været selvstændig konsulent med virksomheden Brandloop. Derudover er Charlotte ekstern lektor på Copenhagen Business School, hvor hun underviser og vejleder specialer indenfor branding og markedsføring.

Hvad koster det?

Du skal ikke have penge op af lommen - workshoppen er gratis. Vi kan gøre det gratis, fordi vi bl.a. er finansieret af EUs Social Fond. De kræver til gengæld, at du udfylder/underskriver dokumentation for din deltagelse. No worries - det gør vi sammen, når vi ses.

Spørgsmål?

Du er meget velkommen til at ringe eller skrive til projektleder Emil Ødegaard: 31 68 41 01 / eoe@ehhs.dk