.

Efter workshoppen kan du kommunikere hvordan du tilfører kunderne værdi på en kort, præcis, forståelig og for kunderne relevant måde

Kommunikér din virksomhed i én sætning så folk husker dig og vil høre mere.

Iværksætterne lærer at indkapsle deres værditilførsel og kerneforretning i én sætning, der vækker både følelser og nysgerrighed.

På workshoppen udvikler, tester og indøver deltagerne den sætning, der bygger den første bro til nye kunder, partnere og investorer.

Workshoppen kommer rundt om:

  • Introduktion af Green Tech Challenge
  • Tips til, hvordan man arbejder med at skærpe kommunikationen af værditilbuddet.
  • Hands-on arbejde med at udvikle din virksomheds kommunikation

Målgruppe:

Denne workshop er for dig, der driver en virksomhed med en grøn forretningsmodel og gerne vil blive bedre til at kommunikere din grønne virksomhed.

tilmeld

Du møder

Martin A. Petersen

Ba.Scient.Pol fra KU. +7 års erfaring i projektkoordinering og forretningsudvikling. Koordinerede Malaysias 3 første Halal Tech acceleratorprogrammer. Underviser på CBS i Urban Challenge programmet.

Du møder

Frederik Van Deurs

Antropolog, Grundlægger af TAPF Studio, Lead fundraiser hos IBIS. Står bag digitalt community med 40.000 medlemmer. Ekspert i deleøkonomi, grøn omstilling og urban gardening

Du møder

Joachim H. Almdal

Cand. merc. IMM. Tidl. Head of Business Development for HTVB Malaysia. Rådgivet +50 virksomheder i online marketing. salg, og forretningsudvikling. Speciale i SMV-vækst og innovation.

Hvad koster det?

Du skal ikke have penge op af lommen - workshoppen er gratis. Vi kan gøre det gratis, fordi vi bl.a. er finansieret af EUs Social Fond. De kræver til gengæld, at du udfylder/underskriver dokumentation for din deltagelse. No worries - det gør vi sammen, når vi ses.

Har du spørgsmål?

Du er meget velkommen til at ringe eller skriv til projektleder Axel Andreas Beck: 30108101 / ab@vhhr.dk