.
16:30 - 19:30
Herlev Medborgerhus, Herlevgårdsvej 18, 2730 Herlev

Workshoppen giver dig en praktisk tilgang til salg og kundekontakt. Du arbejder med hvordan du skaber værdi for dine kunder, hvad du skal sige, og hvordan du skal gribe det an? Du bliver trænet i forskellige salgssituationer og får værktøjer som sætter dig i stand til at fokusere på de aktiviteter og indsatser, som er afgørende for, at du får en god og frugtbar dialog med kunderne. Kort sagt: Du er klar til at kontakte dine første kunder.

Workshoppen kommer rundt om:

• Grundlæggende praktik om det personlige salg
• Salgstype – hvilken type er du?
• EFU modellen - værdiskabelse
• Elevatortalen
• Forberedelse af salgstalen – argumentation og indvendinger
• Salgstræning

Målgruppe:

Workshoppen er for dig som ikke tidligere har beskæftiget dig med salg, samt for dig som gerne vil have genopfrisket salgstalen.

tilmeld

Du møder

Flemming Troelsen, vækstkonsulent, Væksthus Hovedstadsregionen

Flemming er uddannet i detailbranchen og har en CBA fra AVT Business School. Han har stor erfaring med salg, marketing og branding fra mange år som landechef for en række internationale virksomheder og desuden som selvstændig rådgiver for mindre virksomheder, hvor han har bidraget til etablering og udvikling. Han har desuden selv haft hånden på kogepladen som iværksætter og virksomhedsejer.

Hvad koster det?

Du skal ikke have penge op af lommen - workshoppen er gratis. Vi kan gøre det gratis, fordi vi bl.a. er finansieret af EUs Social Fond. De kræver til gengæld, at du udfylder/underskriver dokumentation for din deltagelse. No worries - det gør vi sammen, når vi ses.

Har du spørgsmål?

Du er meget velkommen til at ringe eller skriv til projektleder Axel Andreas Beck: 30108101 / ab@vhhr.dk
16:30 - 19:30
Herlev Medborgerhus, Herlevgårdsvej 18, 2730 Herlev

Efter workshoppen er du i stand til at skabe en klar salgsstrategi for din virksomhed. Du har fået et overblik over salgsmål, planlægning af salg og afklaring af din målgruppe. Derudover har du fået en række værktøjer, der kan hjælpe dig til at bryde igennem til markedet med ny energi og undgå, at du lader dine indre begrænsninger stoppe dig.

Workshoppen kommer rundt om:

  • Afklaring af væsentligste forhindringer i salg og en metode til at overkomme dem
  • Visionen for din virksomhed og hvordan du bryder rammerne
  • Salgsplan – Hvordan du finder de rigtige mål for dit salg
  • Målgruppen – hvor skal du starte?
  • Kontrakten med dig selv

Målgruppe:

Workshoppen er for dig der eventuelt har deltaget på første workshop i salgsforløbet og er klar til at arbejde videre. Du har en ide eller en forretning men ønsker at opnå viden og blive mere specifik i dit salg – så du får et skub i den rigtige retning

tilmeld

Du møder

Sussi Kristine Abildgaard ejer af Rapohr

Sussi Kristine Abildgaard har +10 års erfaring som Bid Manager og Teamleder af bid teams hos PwC, KPMG og Accenture. I dag underviser og coacher hun topledere og konsulenter i salg, præsentationsteknik, storytelling og salgsbudskaber. Sussi er cand.comm, certificeret life & business coach og ejer af konsulentfirmaet Rapohr.

Hvad koster det?

Du skal ikke have penge op af lommen - workshoppen er gratis. Vi kan gøre det gratis, fordi vi bl.a. er finansieret af EUs Social Fond. De kræver til gengæld, at du udfylder/underskriver dokumentation for din deltagelse. No worries - det gør vi sammen, når vi ses.

Har du spørgsmål?

Du er meget velkommen til at ringe eller skriv til projektleder Axel Andreas Beck: 30108101 / ab@vhhr.dk
16:30 - 19:30
Herlev Medborgerhus, Herlevgårdsvej 18, 2730 Herlev

Social selling workshoppen har til formål at klæde dig på til at komme i gang med digitale salgs- og markedsføringsindsatser på LinkedIn, Facebook og YouTube. Du får operationel viden om, hvordan bedst styrler din virksomheds digitale tilstedeværelse. Vi taler meget om betydningen af dit indhold (content) på de sociale medier, og hvordan det kan være med til at sælge lige netop din ekspertise. Dit udbytte er, at du umiddelbart efter workshoppen kan komme i gang med at synliggøre og markedsføre din virksomhed på de sociale medier på en effektiv og professionel måde.


Bemærk venligst, at du skal have oprettet en personlig LinkedIn og Facebook profil for at kunne deltage. Du skal endvidere medbringe en computer. OBS: Det er ikke tilstrækkeligt med en tablet.


Workshoppen kommer rundt om:

• Hvad er social selling og content marketing for en størrelse?
• Sådan kommer du ind på radaren hos dine kunder i starten af deres købsproces
• Tips og tricks om at arbejde professionelt med LinkedIn, Facebook og YouTube
• Sådan laver du gode statusopdateringer
• Sådan indarbejder du med billeder, grafik og video i dine opslag
• Sådan indarbejder du kundesituationer og testimonials på de sociale medier

Målgruppe:

Workshoppen er for dig som ønsker at dygtiggøre dig i brugen af de sociale medier med henblik på at skærpe din markedsføring og booste dit salg

tilmeld

Du møder

Leif Carlsen, partner og social selling navigator i Social Selling Company

Leif Carlsen er passioneret social selling ekspert, og lever og ånder for at hjælpe virksomheder og individer med at udnytte det store potentiale, der ligger i at anvende de sociale medier forretningsmæssigt. Med mere end 25 år erfaring fra virksomheder som Acer, PC-WARE, HP, har Leif en stor ekspertise inden for salg og markedsføring. I den sammenhæng bruger han sin mangeårige kommercielle baggrund til at skabe koblingen mellem klassiske salgs- og marketingmodeller, og den moderne og social media-orienterede social selling metodik.

Hvad koster det?

Du skal ikke have penge op af lommen - workshoppen er gratis. Vi kan gøre det gratis, fordi vi bl.a. er finansieret af EUs Social Fond. De kræver til gengæld, at du udfylder/underskriver dokumentation for din deltagelse. No worries - det gør vi sammen, når vi ses.

Har du spørgsmål?

Du er meget velkommen til at ringe eller skriv til projektleder Axel Andreas Beck: 30108101 / ab@vhhr.dk
16:30 - 19:30
Herlev Medborgerhus, Herlevgårdsvej 18, 2730 Herlev

Workshoppen giver dig en praktisk tilgang til salg og kundekontakt. Du arbejder med hvordan du skaber værdi for dine kunder, hvad du skal sige, og hvordan du skal gribe det an? Du bliver trænet i forskellige salgssituationer og får værktøjer som sætter dig i stand til at fokusere på de aktiviteter og indsatser, som er afgørende for, at du får en god og frugtbar dialog med kunderne. Kort sagt: Du er klar til at kontakte dine første kunder.

Workshoppen kommer rundt om:

• Grundlæggende praktik om det personlige salg
• Salgstype – hvilken type er du?
• EFU modellen - værdiskabelse
• Elevatortalen
• Forberedelse af salgstalen – argumentation og indvendinger
• Salgstræning

Målgruppe:

Workshoppen er for dig som ikke tidligere har beskæftiget dig med salg, samt for dig som gerne vil have genopfrisket salgstalen.

Du møder

Flemming Troelsen, vækstkonsulent, Væksthus Hovedstadsregionen

Flemming er uddannet i detailbranchen og har en CBA fra AVT Business School. Han har stor erfaring med salg, marketing og branding fra mange år som landechef for en række internationale virksomheder og desuden som selvstændig rådgiver for mindre virksomheder, hvor han har bidraget til etablering og udvikling. Han har desuden selv haft hånden på kogepladen som iværksætter og virksomhedsejer.

Hvad koster det?

Du skal ikke have penge op af lommen - workshoppen er gratis. Vi kan gøre det gratis, fordi vi bl.a. er finansieret af EUs Social Fond. De kræver til gengæld, at du udfylder/underskriver dokumentation for din deltagelse. No worries - det gør vi sammen, når vi ses.

Har du spørgsmål?

Du er meget velkommen til at ringe eller skriv til projektleder Axel Andreas Beck: 30108101 / ab@vhhr.dk

Vi tror på, at personen bag er lige så vigtig som den gode forretningside. Derfor tilbyder vi dig at få sparring på din personprofil med udgangspunkt i dine ambitioner for din virksomhed.

Værktøjet vi bruger hedder Insights Discovery – en personprofil, der beskriver din unikke profil i forhold til at udvikle din egen virksomhed. Profilen peger på de områder, hvor du er stærk og de områder, hvor du skal være særlig opmærksom. Du får et billede af, hvordan du interagerer med fx samarbejdspartnere, kunder og leverandører og uddybende information om din kommunikationsstil og hvordan du fungerer i et partnerskab eller team. Din profil vil indeholde udviklingsforslag, som hurtigt kan omsættes i praksis.

Tilbuddet om en personprofil er et eksklusivt tilbud til deltager i workshoppakkerne.

Insights Discovery kan hjælpe dig med at:

  • Få overblik over dine stærke og svage sider ift. at starte virksomhed
  • Forstå dig selv og dine reaktioner
  • Udvikle dine samarbejdsevner ift. kunder, leverandører og samarbejdspartnere
  • Forbedre dine kommunikative kompetencer
  • Skabe stærke professionelle relationer.

Du udfylder profilen online, hvorefter du mødes med en af de dygtige konsulenter vi samarbejder med til en tilbagemelding på profilen. Tilbagemeldingen tager udgangspunkt i din profil og din forretningside og tager cirka halvanden time. Hvis du tilmelder dig personprofiltesten, er det obligatorisk at deltage ved den efterfølgende tilbagemelding.

Sådan fungerer Insights Discovery

Insights Discovery anvender en enkel og tilgængelig firefarve-model til at forstå dine individuelle præferencer. Præferencerne måles på baggrund af svar indtastet i en kort online-evaluator. Et af produkterne af evaluatoren er en 20-siders personprofil. Teorien bag Insights Discoverys personprofilanalyse bygger på den schweiziske psykolog Carl Gustav Jungs forskning.

Sådan gør du

  • Når du har afsluttet de forskellige workshops får du tilbuddet om en personprofil via mail
  • Du tilmelder dig tilbagemelding på profilen via vores online bookingsystem
  • Du får onlineskema til selve testen tilsendt senest 48 timer efter booking af tilbagemelding
  • Tilbagemeldingen varer cirka halvanden time og foregår i HIP Iværksætterhusets lokaler hos Væksthus Hovedstadsregionen, Fruebjergvej 3, 2100 Østerbro