.
16:30 - 19:30
Loungen, Københavns Erhvervshus, Nyropsgade 1, 1602 København V
TILMELDING PÅKRÆVET. MØD OP 15 MINUTTER FØR START.

Denne workshop klæder dig på, så du bliver i stand til at skabe værdi for kunderne i din salgsproces. Og du får værktøjer, der kan hjælpe dig med hele salgsprocessen, så du bliver klar til de første salgsmøder med kunderne.

Workshoppen giver dig praktisk træning i salg og kundekontakt. Vi skal arbejde med, hvordan du skaber værdi for dine kunder, hvad du skal sige, og hvordan du skal gribe det an. Du bliver trænet i forskellige salgssituationer og får værktøjerne til at fokusere på de aktiviteter og indsatser, som er afgørende for, at du får en god og frugtbar dialog med kunderne. Kort sagt: Du bliver klar til at kontakte dine første kunder med friske øjne.

Workshoppen kommer rundt om:

• Grundlæggende praktik om det personlige salg
• Salgstype – hvilken type er du?
• EFU modellen - værdiskabelse
• Elevatortalen
• Forberedelse af salgstalen – argumentation og indvendinger
• Salgstræning

Målgruppe:

Workshoppen er for dig, som ikke tidligere har beskæftiget sig med salg, samt for dig, som gerne vil have genopfrisket salgstalen.

Afbud

Da vi har stor efterspørgsel beder vi alle melde afbud ved forhindret fremmøde senest dagen inden. Med rettidigt afbud kan vi lade personer på ventelisten overtage pladsen, så en anden iværksætter kan få glæde af kurset. Der er no-show fee på 500 DKK.

Du møder

Flemming Troelsen, Konsulentchef, Iværksætterhuset

Flemming er uddannet i detailbranchen og har en CBA fra AVT Business School. Han har stor erfaring med salg, marketing og branding fra mange år som landechef for en række internationale virksomheder og desuden som selvstændig rådgiver for mindre virksomheder, hvor han har bidraget til etablering og udvikling. Han har desuden selv haft hånden på kogepladen som iværksætter og virksomhedsejer.

Hvad koster det?

Du skal ikke have penge op af lommen - workshoppen er gratis. Vi kan gøre det gratis, fordi vi bl.a. er finansieret af EUs Social Fond. De kræver til gengæld, at du udfylder/underskriver dokumentation for din deltagelse. No worries - det gør vi sammen, når vi ses.

Har du spørgsmål?

Du er meget velkommen til at ringe eller skrive til projektleder Emil Ødegaard: 31 68 41 01 /eoe@ehhs.dk
16:30 - 19:30
Loungen, Københavns Erhvervshus, Nyropsgade 1, 1602 København V
TILMELDING PÅKRÆVET. MØD OP 15 MINUTTER FØR START.

På denne workshop starter vi højtragende med visionerne og de indre begrænsninger. Derfra dykker vi ned i værktøjerne til at bryde dine rammer, lægge dine mål og planlægge din vej mod visionen.

Vi går praktisk til værks med planlægning og målsætning. Derudover ser vi på din på din målgruppe og hvor du kan sætte ind i dag.

Dagen afsluttes med, at du laver en klar aftale med dig selv om, hvilke mål du skal nå og hvordan. Du er med andre ord på vej!

Workshoppen kommer rundt om:

  • Afklaring af væsentligste forhindringer i salg og en metode til at overkomme dem

  • Visionen for din virksomhed og hvordan du bryder rammerne

  • Salgsplan – sæt de rigtige mål for dit salg

  • Målgruppen – hvor skal du starte?

  • Sådan laver du en kontrakten med dig selv

Efter workshoppen har du en vision for din forretning, som du kan bruge til at opsætte salgsmål, planlægge indsatsen og afklare målgruppen. Du har også fået værktøjer til at overkomme dine indre begrænsninger og blokeringer i forhold til salg og er klar til at bryde igennem til markedet med ny energi.

Målgruppe:

Målgruppen er iværksættere, der måske allerede har deltaget på første workshop i salgsforløbet og nu er klar til at gå skridtet videre. Målgruppen har formentlig allerede en ide eller en forretning, men vil gerne blive specifikke i deres salg og savner både lidt teori og et skub i den rigtige retning.

Afbud

Da vi har stor efterspørgsel beder vi alle melde afbud ved forhindret fremmøde senest dagen inden. Med rettidigt afbud kan vi lade personer på ventelisten overtage pladsen, så en anden iværksætter kan få glæde af kurset. Der er no-show fee på 500 DKK.

Du møder

Sussi Kristine Abildgaard ejer af Rapohr

Sussi Kristine Abildgaard er salgs-/ ledelsescoach og tilbudsrådgiver. Hun hjælper mennesker i store virksomheder med at bryde de indre rammer for salg og kommunikere med passion og fokus på kundens behov. Det gør hun igennem workshops, coaching og rådgivning.

Hun har baggrund i salg- og tilbudsrådgivning i PwC, KPMG og Accenture inden hun i 2016 startede eget konsulentfirma, Rapohr. Rapohr har fokus på salg i balance, en tilgang der af kunder og netværk er blevet kaldt for ”karma salg”.

Hvad koster det?

Du skal ikke have penge op af lommen - workshoppen er gratis. Vi kan gøre det gratis, fordi vi bl.a. er finansieret af EUs Social Fond. De kræver til gengæld, at du udfylder/underskriver dokumentation for din deltagelse. No worries - det gør vi sammen, når vi ses.

Har du spørgsmål?

Du er meget velkommen til at ringe eller skrive til projektleder Emil Ødegaard: 31 68 41 01 / eoe@ehhs.dk
16:30 - 20:00
Kantinen, Københavns Erhvervshus, Nyropsgade 1, 1602 København V
TILMELDING PÅKRÆVET. MØD OP 15 MINUTTER FØR START.

Social selling workshoppen klæder dig på til at komme i gang med digitale salgs- og markedsføringsindsatser på LinkedIn, Facebook og YouTube. Du får indsigt og viden om, hvordan du helt konkret kan arbejde med social selling metodikken og styrke din virksomheds digitale tilstedeværelse. Du bliver introduceret til betydningen af indhold og hvordan det rette indhold kan være med til at udstille og promovere lige netop din ekspertise. Workshoppen er en kombination af viden og teori kombineret med hands-on arbejde med lige netop dine LinkedIn, Facebook og YouTube virksomhedssider.

Bemærk venligst, at du med fordel kan medbringe en computer.


Workshoppen kommer rundt om:

  • Hvad er social selling og content marketing for en størrelse?

  • Sådan kommer du på radaren hos dine kunder i starten af deres købsproces

  • Sådan laver du en social selling strategi og taktik plan

  • Sådan arbejder du professionelt med LinkedIn, Facebook og YouTube: Tips og tricks, der gør det nemt at bruge disse tre sociale medier

  • Sådan bruger du kundesituationer og testimonials på de sociale medier

Efter workshoppen kan du begynde aktivt at bruge LinkedIn, Facebook og YouTube til at markedsføre din virksomhed og synliggøre din ekspertise og virksomhedens fortælling overfor målgruppen.

Målgruppe:

Iværksættere som ønsker at tillære og dygtiggøre sig i brugen af de sociale medier i deres salgs og markedsføring gennem brugen af den såkaldte social selling metodik.

Afbud

Da vi har stor efterspørgsel beder vi alle melde afbud ved forhindret fremmøde senest dagen inden. Med rettidigt afbud kan vi lade personer på ventelisten overtage pladsen, så en anden iværksætter kan få glæde af kurset. Der er no-show fee på 500 DKK.

Du møder

Leif Carlsen, partner og social selling navigator i Social Selling Company

Leif Carlsen er passioneret social selling ekspert, og lever og ånder for at hjælpe virksomheder og individer med at udnytte det store potentiale, der ligger i at anvende de sociale medier forretningsmæssigt. Med mere end 25 år erfaring fra virksomheder som Acer, PC-WARE, HP, har Leif en stor ekspertise inden for salg og markedsføring. I den sammenhæng bruger han sin mangeårige kommercielle baggrund til at skabe koblingen mellem klassiske salgs- og marketingmodeller, og den moderne og social media-orienterede social selling metodik.

Hvad koster det?

Du skal ikke have penge op af lommen - workshoppen er gratis. Vi kan gøre det gratis, fordi vi bl.a. er finansieret af EUs Social Fond. De kræver til gengæld, at du udfylder/underskriver dokumentation for din deltagelse. No worries - det gør vi sammen, når vi ses.

Har du spørgsmål?

Du er meget velkommen til at ringe eller skrive til projektleder Emil Ødegaard: 31 68 41 01 / eoe@ehhs.dk
16:30 - 19:30
Loungen, Københavns Erhvervshus, Nyropsgade 1, 1602 København V
TILMELDING PÅKRÆVET. MØD OP 15 MINUTTER FØR START.
På salgsbootcampen aktiverer vi den viden, som du har fået på de forrige tre salgsworkshops og træner værktøjerne i praksis. Bootcampen giver dig de sidste praktisk guides og værktøjer til at udvikle din egen salgstale og omsætte alt det du har lært til praksis, så du bliver klar til at tage salget til nye højder. 

Afbud

Da vi har stor efterspørgsel beder vi alle melde afbud ved forhindret fremmøde senest dagen inden. Med rettidigt afbud kan vi lade personer på ventelisten overtage pladsen, så en anden iværksætter kan få glæde af kurset. Der er no-show fee på 500 DKK.

Du møder

Flemming Troelsen, Konsulentchef, Iværksætterhuset

Flemming er uddannet i detailbranchen og har en CBA fra AVT Business School. Han har stor erfaring med salg, marketing og branding fra mange år som landechef for en række internationale virksomheder og desuden som selvstændig rådgiver for mindre virksomheder, hvor han har bidraget til etablering og udvikling. Han har desuden selv haft hånden på kogepladen som iværksætter og virksomhedsejer.

Hvad koster det?

Du skal ikke have penge op af lommen - workshoppen er gratis. Vi kan gøre det gratis, fordi vi bl.a. er finansieret af EUs Social Fond. De kræver til gengæld, at du udfylder/underskriver dokumentation for din deltagelse. No worries - det gør vi sammen, når vi ses.

Har du spørgsmål?

Du er meget velkommen til at ringe eller skrive til projektleder Emil Ødegaard: 31 68 41 01 / eoe@ehhs.dk

Personen bag en ide er lige så vigtig, som den gode forretningsidé i sig selv. Derfor er det for dig som iværksætter vigtigt også at udvikle dig personligt, så dine personlige kompetencer kan følge med de faglige og give dig bedre muligheder for at få succes som iværksætter. Derfor tilbyder HIP Iværksætterhuset dig sparring på din personprofil med udgangspunkt i dig og dine ambitioner for din virksomhed.

Værktøjet vi bruger, er e-stimates e-interpersonal personprofil, der beskriver en profil af din personlighed, som vi forholder til udviklingen din virksomhed. Formålet med personprofilen og den efterfølgende sparring er at italesætte og erkende styrker, svagheder og forbedringspotentiale i forhold til realisering af forretningsidéen. Derved får du et billede af, hvordan du bedst kan sætte dine personlige kompetencer i spil i forhold til forretningsidéen, egen rolle og den øvrige organisation. Din profil vil indeholde udviklingsforslag, som hurtigt kan omsættes i praksis.

Tilbuddet om en personprofil er et eksklusivt tilbud til deltagere i workshoppakkerne.

E-stimates e-interpersonal personprofil kan hjælpe dig med at:

  • Få overblik over dine stærke og svage sider ift. at starte virksomhed
  • Forstå dig selv og dine reaktioner
  • Udvikle dine samarbejdsevner ift. kunder, leverandører og samarbejdspartnere
  • Forbedre dine kommunikative kompetencer
  • Skabe stærke professionelle relationer.

Du udfylder profilen online, hvorefter du mødes med en erfaren konsulent, der giver dig en tilbagemelding på din profil. Tilbagemeldingen tager udgangspunkt i din profil og din forretningsidé med fokus på, hvordan du kan konvertere sparringen til konkrete handlemuligheder. Samtalen tager cirka halvanden time. Hvis du tilmelder dig personprofiltesten, er det obligatorisk at deltage ved den efterfølgende tilbagemelding.

Sådan fungerer e-stimates e-interpersonal personprofil

Personprofilen er udviklet med afsæt i den skandinaviske virksomhedskultur og matcher derfor danske iværksættere særligt godt. Den består af en 20-siders rapport, og anvender en enkel firefarve-model til at forstå dine individuelle karaktertræk. Profilen er særdeles nuanceret, men er samtidig konkret og letforståelig, hvilket gør den velegnet til at identificere styrker og potentielle udviklingsområder.

Sådan gør du

  • Når du har afsluttet alle workshops i et forløb, får du tilbudt en personprofil via mail
  • Du tilmelder dig via vores online bookingsystem
  • Du får et onlineskema til selve testen tilsendt sammen med en bekræftelse af din booking af en tilbagemelding på personprofiltesten
  • Tilbagemeldingen varer cirka halvanden time og foregår i HIP Iværksætterhusets lokaler hos Erhvervshus Hovedstaden, Fruebjergvej 3, 2100 Østerbro