.

Social selling workshoppen klæder dig på til at komme i gang med digitale salgs- og markedsføringsindsatser på LinkedIn, Facebook og YouTube. Du får indsigt og viden om, hvordan du helt konkret kan arbejde med social selling metodikken og styrke din virksomheds digitale tilstedeværelse. Du bliver introduceret til betydningen af indhold og hvordan det rette indhold kan være med til at udstille og promovere lige netop din ekspertise. Workshoppen er en kombination af viden og teori kombineret med hands-on arbejde med lige netop dine LinkedIn, Facebook og YouTube virksomhedssider.

Bemærk venligst, at du med fordel kan medbringe en computer.


Workshoppen kommer rundt om:

  • Hvad er social selling og content marketing for en størrelse?

  • Sådan kommer du på radaren hos dine kunder i starten af deres købsproces

  • Sådan laver du en social selling strategi og taktik plan

  • Sådan arbejder du professionelt med LinkedIn, Facebook og YouTube: Tips og tricks, der gør det nemt at bruge disse tre sociale medier

  • Sådan bruger du kundesituationer og testimonials på de sociale medier

Efter workshoppen kan du begynde aktivt at bruge LinkedIn, Facebook og YouTube til at markedsføre din virksomhed og synliggøre din ekspertise og virksomhedens fortælling overfor målgruppen.

Målgruppe:

Iværksættere som ønsker at tillære og dygtiggøre sig i brugen af de sociale medier i deres salgs og markedsføring gennem brugen af den såkaldte social selling metodik.

tilmeld

Afbud

Da vi har stor efterspørgsel beder vi alle melde afbud ved forhindret fremmøde senest dagen inden. Med rettidigt afbud kan vi lade personer på ventelisten overtage pladsen, så en anden iværksætter kan få glæde af kurset. Der er no-show fee på 500 DKK.

Du møder

Leif Carlsen, partner og social selling navigator i Social Selling Company

Leif Carlsen er passioneret social selling ekspert, og lever og ånder for at hjælpe virksomheder og individer med at udnytte det store potentiale, der ligger i at anvende de sociale medier forretningsmæssigt. Med mere end 25 år erfaring fra virksomheder som Acer, PC-WARE, HP, har Leif en stor ekspertise inden for salg og markedsføring. I den sammenhæng bruger han sin mangeårige kommercielle baggrund til at skabe koblingen mellem klassiske salgs- og marketingmodeller, og den moderne og social media-orienterede social selling metodik.

Hvad koster det?

Du skal ikke have penge op af lommen - workshoppen er gratis. Vi kan gøre det gratis, fordi vi bl.a. er finansieret af EUs Social Fond. De kræver til gengæld, at du udfylder/underskriver dokumentation for din deltagelse. No worries - det gør vi sammen, når vi ses.

Har du spørgsmål?

Du er meget velkommen til at ringe eller skrive til projektleder Emil Ødegaard: 31 68 41 01 / eoe@ehhs.dk