.
16:30 - 19:30
Egedal Rådhus, Dr. Dagmarsvej 200, 3660 Ølstykke

Bliv klogere på din virksomheds tilstedeværelse på nettet. Workshoppen introducerer dig til, hvordan du forbedrer opbygningen, indholdet og designet af din hjemmeside, og sikrer tilstedeværelse gennem Google My Business.

Denne workshop er også en del af forløbet "Succes online"

Workshoppen kommer rundt om:

  • CMS (Content Management System)
  • Opbygning af hjemmeside
  • Indhold
  • Design
  • Konverteringer
  • Google My Business

Målgruppe:

Workshoppen er for dig, som ikke er den store digitale nørd, men gerne vil viden mere om, hvordan din hjemmesiden kan gå fra at være et visitkort til at blive din bedste sælger.

tilmeld

Du møder

Thomas T. Sloth

Thomas T. Sloth har arbejdet med online markedsføring siden 2006. I dag er han ejer af et online markedsførings-firma: i-Strategi, som arbejder med alle aspekter af online markedsføring.
Thomas har i forbindelse med egen webshop selv draget en masse online erfaringer. Han har undervist i Succes Online siden opstarten i 2014.

Hvad koster det?

Du skal ikke have penge op af lommen - workshoppen er gratis. Vi kan gøre det gratis, fordi vi bl.a. er finansieret af EUs Social Fond. De kræver til gengæld, at du udfylder/underskriver dokumentation for din deltagelse. No worries - det gør vi sammen, når vi ses.

Har du spørgsmål?

Du er meget velkommen til at ringe eller skriv til projektleder Axel Andreas Beck: 30108101 / ab@vhhr.dk

16:30 - 19:30
Egedal Rådhus, Dr. Dagmarsvej 200, 3660 Ølstykke

Mange mennesker gør brug af de sociale medier, derfor er der også god mulighed for salg og markedsføring via disse kanaler.
Workshoppen tager udgangspunkt i, hvordan sociale medier og e-mailmarkedsføring kan hjælpe dig til at skabe bedre relationer til dine kunder i en onlineverden.

Denne workshop er også en del af forløbet "Succes online"

Workshoppen kommer rundt om:

  • Hvad er Sociale medier?
  • Facebook-marketing
  • Salg og markedsføring på LinkedIn
  • E-mail-marketing

Målgruppe:

Workshoppen er for dig, som ikke er den store digitale nørd, men gerne vil viden mere om, hvordan du arbejder med sociale medier og e-mailmarkedsføring i din virksomhed.

tilmeld

Du møder

Thomas T. Sloth

Thomas T. Sloth har arbejdet med online markedsføring siden 2006. I dag er han ejer af et online markedsførings-firma: i-Strategi, som arbejder med alle aspekter af online markedsføring.
Thomas har i forbindelse med egen webshop selv draget en masse online erfaringer. Han har undervist i Succes online siden opstarten i 2014.

Hvad koster det?

Du skal ikke have penge op af lommen - workshoppen er gratis. Vi kan gøre det gratis, fordi vi bl.a. er finansieret af EUs Social Fond. De kræver til gengæld, at du udfylder/underskriver dokumentation for din deltagelse. No worries - det gør vi sammen, når vi ses.

Har du spørgsmål?

Du er meget velkommen til at ringe eller skriv til projektleder Axel Andreas Beck: 30108101 / ab@vhhr.dk
16:30 - 19:30
Egedal Rådhus, Dr. Dagmarsvej 200, 3660 Ølstykke

Der er mange måder at skaffe mere trafik til dit website. I dette modul ser vi på mulighederne inden for forskellige typer af online markedsføring.

Desuden ser vi på nogen af de vigtigste områder inden for trafik-analyse via Google Analytics på dit website.

Denne workshop er en del af pakken "Succes Online".

Workshoppen kommer rundt om:

  • Søgemaskinemarkedsføring (dog Ikke SEO, som er på modul 4)
  • Display/Banner annoncering
  • Video markedsføring
  • Analytics
  • Opsætte mål i Analytics

Målgruppe:

Workshoppen er for dig, som ikke er den store digitale nørd, men gerne vil viden mere om, hvordan du får flere kunder ind på dit website, og hvordan du analyserer trafikken.

tilmeld

Du møder

Thomas T. Sloth

Thomas T. Sloth har arbejdet med online markedsføring siden 2006. I dag er han ejer af et online markedsførings-firma: i-Strategi, som arbejder med alle aspekter af online markedsføring.
Thomas har i forbindelse med egen webshop selv draget en masse online erfaringer. Han har undervist i Succes online siden opstarten i 2014.

Hvad koster det?

Du skal ikke have penge op af lommen - workshoppen er gratis. Vi kan gøre det gratis, fordi vi bl.a. er finansieret af EUs Social Fond. De kræver til gengæld, at du udfylder/underskriver dokumentation for din deltagelse. No worries - det gør vi sammen, når vi ses.

Har du spørgsmål?

Du er meget velkommen til at ringe eller skriv til projektleder Axel Andreas Beck: 30108101 / ab@vhhr.dk
16:30 - 19:30
Egedal Rådhus, Dr. Dagmarsvej 200, 3660 Ølstykke

Der er mange måder at skaffe mere trafik til dit website. I dette modul ser vi på mulighederne inden for forskellige typer af online markedsføring.

Desuden ser vi på nogen af de vigtigste områder inden for trafik-analyse via Google Analytics på dit website.

Denne workshop er en del af pakken "Succes Online".

Workshoppen kommer rundt om:

  • Søgemaskinemarkedsføring (dog Ikke SEO, som er på modul 4)
  • Display/Banner annoncering
  • Video markedsføring
  • Analytics
  • Opsætte mål i Analytics

Målgruppe:

Workshoppen er for dig, som ikke er den store digitale nørd, men gerne vil viden mere om, hvordan du får flere kunder ind på dit website, og hvordan du analyserer trafikken.

tilmeld

Du møder

Thomas T. Sloth

Thomas T. Sloth har arbejdet med online markedsføring siden 2006. I dag er han ejer af et online markedsførings-firma: i-Strategi, som arbejder med alle aspekter af online markedsføring.
Thomas har i forbindelse med egen webshop selv draget en masse online erfaringer. Han har undervist i Succes online siden opstarten i 2014.

Hvad koster det?

Du skal ikke have penge op af lommen - workshoppen er gratis. Vi kan gøre det gratis, fordi vi bl.a. er finansieret af EUs Social Fond. De kræver til gengæld, at du udfylder/underskriver dokumentation for din deltagelse. No worries - det gør vi sammen, når vi ses.

Har du spørgsmål?

Du er meget velkommen til at ringe eller skriv til projektleder Axel Andreas Beck: 30108101 / ab@vhhr.dk

Vi tror på, at personen bag er lige så vigtig som den gode forretningside. Derfor tilbyder vi dig at få sparring på din personprofil med udgangspunkt i dine ambitioner for din virksomhed.

Værktøjet vi bruger hedder Insights Discovery – en personprofil, der beskriver din unikke profil i forhold til at udvikle din egen virksomhed. Profilen peger på de områder, hvor du er stærk og de områder, hvor du skal være særlig opmærksom. Du får et billede af, hvordan du interagerer med fx samarbejdspartnere, kunder og leverandører og uddybende information om din kommunikationsstil og hvordan du fungerer i et partnerskab eller team. Din profil vil indeholde udviklingsforslag, som hurtigt kan omsættes i praksis.

Tilbuddet om en personprofil er et eksklusivt tilbud til deltager i workshoppakkerne.

Insights Discovery kan hjælpe dig med at:

  • Få overblik over dine stærke og svage sider ift. at starte virksomhed
  • Forstå dig selv og dine reaktioner
  • Udvikle dine samarbejdsevner ift. kunder, leverandører og samarbejdspartnere
  • Forbedre dine kommunikative kompetencer
  • Skabe stærke professionelle relationer.

Du udfylder profilen online, hvorefter du mødes med en af de dygtige konsulenter vi samarbejder med til en tilbagemelding på profilen. Tilbagemeldingen tager udgangspunkt i din profil og din forretningside og tager cirka halvanden time. Hvis du tilmelder dig personprofiltesten, er det obligatorisk at deltage ved den efterfølgende tilbagemelding.

Sådan fungerer Insights Discovery

Insights Discovery anvender en enkel og tilgængelig firefarve-model til at forstå dine individuelle præferencer. Præferencerne måles på baggrund af svar indtastet i en kort online-evaluator. Et af produkterne af evaluatoren er en 20-siders personprofil. Teorien bag Insights Discoverys personprofilanalyse bygger på den schweiziske psykolog Carl Gustav Jungs forskning.

Sådan gør du

  • Når du har afsluttet de forskellige workshops får du tilbuddet om en personprofil via mail
  • Du tilmelder dig tilbagemelding på profilen via vores online bookingsystem
  • Du får onlineskema til selve testen tilsendt senest 48 timer efter booking af tilbagemelding
  • Tilbagemeldingen varer cirka halvanden time og foregår i HIP Iværksætterhusets lokaler hos Væksthus Hovedstadsregionen, Fruebjergvej 3, 2100 Østerbro